فلش های فارسی و رام فارسی موبایل

عرضه کننده تمامی فایل فلش ها رام فارسی موبایل های سامسونگ ، هواوی ، تبلت چینی ، گوشی های چینی ،مارشال و....

فلش های فارسی و رام فارسی موبایل

عرضه کننده تمامی فایل فلش ها رام فارسی موبایل های سامسونگ ، هواوی ، تبلت چینی ، گوشی های چینی ،مارشال و....

بایگانی

مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه

مدلLWR (لایتیل و ویتام، 1955 و ریچارد1965) به دلیل دارا بودن خصوصیات زیر در حال حاضر یکی از موضوعات تحقیقاتی فعال و به روز است ساده است، هم به صورت عددی و هم به صورت تحلیلی، به آسانی قابل محاسبه است و با یک پدیده ترافیکی دقیق و منطقی آن دوباره به دست می آید در بسیاری از موقعیت‌های ترافیکی را به خوبی مدلسازی می کند آن در چندین مدل مجزا اجرا شده اس

دانلود مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه

پروژهایی در مورد مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه
مقالاتی در مورد مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه
مطالبی در مورد مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه
مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول
مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه
دسته بندی آزمون ارشد
فرمت فایل doc
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

از نقطه نظر روش شناسی راه حل ساخت مدل های جریان ترافیکی ماکروسکوپی برای شبکه ها، (عبارت است از) تعریف شرایط مرزی صحیح و مناسب از (روی) نتایج مدل LWR در یک سیستم از ثبات قوانین تحلیل مسئله ریمن تأمین کننده وسیله اصلی برای تعریف شرایط مرزی است. رئوس مطالب این مقاله به شرح زیر است. بعد از یک مرور کوتاه متون و نوشته جات، همبستگی بین شرایط مرزی عرضه/ تقاضا و شرایط مرزی کلاسیک که برگرفته از روش (ویسکوزیته) پایانی ثبات قوانین مورد بررسی قرار گرفته و اثبات شده است، در ادامه نشان داده می شود که در درون چارچوب عرضه/ تقاضا مدل‌های ریاضیاتی ساده تقاطع هولدن و ریزبلو 1995 و کولکیت وپیکولی 2002 می‌توانند تا حد زیادی ساده شوند. همه ترکیب های عرضه و تقاضا تقاطع مدل های تقاطعی سازگار و یکنواخت ایجاد نمی کند و یک معیار انتخاب از اصل پایداری نتیجه می شود. دو طبقه از مدل های متقاطع معرفی شد. یکی از آنها بر اساس اصل بهینه سازی توابع عرضه و تقاضای تلفیقی است. دومی بر اساس مدل های تعادلی تقاطعی است که تقاطع با خصوصیات فیزیکی اصلی همچون ظرفیت (ذخیره سازی) جریان کلی ماکزیمم بهره مند است. مشخص شد که در ارتباط با به هم پیوستگی و منشعب شدن و برای به دست آوردن مجدد مدل های قبلی، هر دو روش هم ارز و مشابه هستند.

یک مدل ترکیبی ساده بررسی شده و با محاسبات دوره ای مقایسه شد. در نهایت، شرایط مرزی FIFO مدل LWR چند محصولی تحلیل شد و به منظور ایجاد یک مدل جریان ترافیک شبکه ای مدل های تقاطع پیشرفته در مقاله با این مدل ترکیب شدند.

مرور کوتاه متون و مقالات

مدلLWR به وسیله یک قانون بقاء (پایندگی) تکی به صورت زیر بیان می شود باx,t: مکان و زمان. Q: جریان K: دانسیته V: سرعت Qe(k,x): جریان تعادلی (دیاگرام اصلی)

Ve(k,x) بیانگر رابطه دانسیته- سرعت تعادلی است.

شرایط مرزی پیوسته برای چنین سیستم های ؟؟ قانون های پایدار را می توان در متون  ریاضیاتی یافت، که به وسیله کارهای مقدماتی باردوز0 لروکس- ندلک (BLN) 1971 که از روش ویسکوزیته استفاده کردند و دوبولیس لفاوچ (DL) (دوویس و لفاوچ1988) که ؟؟ روش مسئله ریحان. بود معرفی شدند، که این روش در مورد اسکالر (نرده ای) تعادلی برای مدلLWR هستند مشابه شناخته شده اند.

تحت چنین فرضیاتی در مورد اسکالر 1-D هر دو راه حل های کاربردی را ایجاد می‌کنند، کارهای بیشتر اوتو در سال 1993 روش BLN را کامل کرد. خواننده ها برای مطالعه بیشتر به مقاله کرونر 1997 مراجعه کنند، ریاضیدان ها توجه خاصی به مسئله مدلسازی تقاطع برای مدلLWR دارند برای مثال مقالات هولدن و ریزبرو 1995 کولکیت- پیکولی 2002، کلار و هرتی 2004 را ببینید. مدل های تقاطعی حاصل هنوز هم فاقد واقع گرایی هستند. در زمینه حمل ونقل در ارتباط با شرایط مرزی و به خصوص مدل LWR تلاش های تحقیقات کمی صورت گرفته است، لباکیو1996 و خوشیاران2002، نلسون و کولار2004.

به منظور ایجاد مدل های فصل مشترک باید شرایط مرزی اتصالی بالا نتایج حاصل از کار بوسیون و همکارانش 1996-1995، لباکیو و خوشیاران 2002، ترکیب شوند. برخی از مدل های فصل مشترک، قبلاً توسط دانشمندی چون (لباکیو1984، لباکیو1996، دالانزو1995، لباکیو و خوشیاران2002، جین و زانگ2002) پیشنهاد شده بود.

مشکلات مرزی خاص به محدوده این تلاش های قبلی، مخصوصاً (اساساً) به مدل های مجزا محدود شده است.

شرایط مرزی و مدلسازی فصل مشترک

شرایط مرزی عرضه- تقاضا، از روی دیاگرام اصلی می توان دو تابع تعادلی را نتیجه گیری کرد. توابع تقاض و عرض تعادلی. در شکل 1 به دو بخش زیر این دیاگرام رسم شده است. در یک نقطه معین، عرضه و تقاضای محلی به صورت زیر تعریف می‌شود. این مقادیر را می توان به ترتیب به عنوان بزرگترین جریان ورودی ممکن و بزرگترین جریان خروجی ممکن در هر مکان معینx تفسیر کرد. علامت های+ و- در معادله (2) به ترتیب بیانگر محدودیت های سمت راست و سمت چپ است. جریان باید کمتر از میزان عرضه و تقاضا (هر دو) باشد. راه حل کاربردی معادله (1) به طور محلی جریان را به حداکثر می رساند (لباکیو1996) بنابراین راه حل راستین سنجی را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

یک فرمولی که در مقالات دیگر به عنوان فرمول بدلی از آن یاد می شود. اجازه دهید تا حال جریان ترافیک در یک حلقه را در نظر بگیریم. داده های مرزی در سمت پایین جاده میزان عرضه در سمت پایین جاده است و داده های مرزی در سمت بالای جاده میزان تقاضا در سمت بالای جاده است. برای تقاضا و عرضه اتصال معین، برای به دست آوردن جریان ورودی اتصال Q(a,t) و جریان خروجی اتصالQ(b,t) ما از فرمول فرعی (3) استفاده می کنیم. میزان تقاضا در سمت بالای جاده و عرضه در سمت پایین جاده، تعیین میزان ترافیک در داخل اتصال در مرزها دانسیته به صورت زیر بیان می شود:

شرایط مرزی BlN (باردوس- لروکس- ندلک) هم ارز با شرایط مرزی عرضه/ تقاضا

اطلاعات داده های مرزیBlN رونوشتی بر محدوده یک کمیت پراکنده A است. مخصوصاً باردوس، لروکس ندلک ثابت کردند که معادله (1) (و به طور کلی تر معادلات پایندگی اسکالر) یک راه حل منحصر به فرد در یک دانسیته ابتدایی معین Ddef=[a,b] اتصالی در اتصال (حلقه) D قبول می کند (ارائه می دهد) و اینکه دانسیته در مرز تحت هر شرایطی در ارتباط با زمان های مثبت با مرز داده هایA است. چنانچه داریم: علامتsgr (بیانگر) تابع نمایه است. برای مرز اصلی در n(c),c طبیعی و نرمال است. –D است بنابراین n(b)=1,n(a)=-1 است (شکل3).

از طریق تحلیل راه حل های ویسکوزیته (1) شرط مرزی (6) به دست می آید و شرایط مرزی استاندارد نوع دیریچلت به معادلات سهمی شکل تعمیم یافت. خواننده ها به مقاله کرونر 1997، بخش 6 و به همین ترتیب به مقاله اوتر1997 مراجعه کنند.

دانلود مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول، مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی